Rules for organizing events

Rules for organizing events

  1. Celem organizowanych wydarzeń jest:
    • poznanie pracodawców i możliwości rozwoju zawodowego w różnych organizacjach (w tym rekrutacja)
    • wzrost wiedzy o rynku pracy i rozwój umiejętności poszukiwania pracy
    • rozwój kompetencji uniwersalnych, które zwiększają szansę na otrzymanie optymalnej pracy
  2. Wydarzenia mogą mieć formę prezentacji, szkoleń, warsztatów lub inną uzgodnioną z pracownikiem Biura Karier.
  3. Wydarzenie nie może mieć na celu promocji produktów lub usług Firmy.
  4. Program spotkania i materiały promocyjne zostaną przekazane przedstawicielowi Biura Karier nie później niż 14 dni przed planowanym wydarzeniem.
  5. Biuro Karier rezerwuje salę i zajmuje się promocją wydarzenia poprzez serwis  www.kariera.wum.edu.pl, rozesłanie informacji w Newsletterze, zamieszczenie wydarzenia na facebook.com oraz bezpośredni kontakt ze studentami.
  6. Biuro Karier zajmuje się kwestiami organizacyjnymi, takimi jak zbieranie zgłoszeń uczestników oraz zapisy osób chętnych do udziału w spotkaniu.

Zapisz się do newslettera.

© 2023 Medical University of Warsaw. All rights reserved.


Accessibility menu:

Contrast

Increase text size

Increase letter spacing

Use dyslexia-friendly fonts

Enlarge cursor

Link highlighting

Stop animations

Reset settings

Accessibility menu:
Contrast
Increase text size
Increase letter spacing
Use dyslexia-friendly fonts
Enlarge cursor
Link highlighting
Stop animations
Reset settings
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.